Orlando - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Corina Hensen - WaarBenJij.nu Orlando - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Corina Hensen - WaarBenJij.nu

Orlando

Door: Corina

Blijf op de hoogte en volg Corina

09 Mei 2012 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Orlando, ze noemen het het shopwalhalla. Ja ze hebben hier vele malls, verzameling van winkels bij elkaar, dus lekker makkelijk.
We hebben er gisteren 2 bezocht. De Orlando outlet shopping mall en de Florida mall.
De outlet shopping mall zijn allemaal dure merken waar de (oude) collecties vaak naartoe gaan en die kan je daar dan goedkoper kopen. Nou mijn Nike slippers die ik in New York heb gekocht voor $16 waren in de outlet 2 keer zo duur. Het enigste wat we daar gekocht hebben is een IPad hoes voor Joop en voor ons beiden 2 zonnebrillen. Wat een buit ;)
En bij de Häagen Dazs kregen we een gratis bolletje ijs, dat konden we natuurlijk niet weerstaan!
We waren dis redelijk snel door de outletmall heen dus toen maar gelijk door naar de Florida Mall op nog geen 5 minuten van ons hotel.
Het was trouwens lekker warm en drukkend hier, dus de zomerkleding hadden we natuurlijk al aangetrokken.
In de Florida mall was het leuker winkelen. Niet dat we hier wat gekocht hebben, maar het was een stuk gezelliger en meer de normalere winkels zitten er, niet alleen de dure merken. Dus ook hier lekker rondgeslenterd. Ook hier bij Häagen Dazs wen gratis bolletje ijs, dus maar even een andere smaak geprobeerd. Lekker hoor. Toen we de Florida mall uitkwamen regende en onweerde het aardig. Nooit weg een verkoelend buitje. Nu hoefde ik geen verkoelende duik te nemen in het zwembad.
Heerlijk geslapen vannacht en vandaag gaan we richting Tampa.
Als het goed is kanoën tussen de alligators en ander natuurschoon.
Tot later

• 09 Mei 2012 - 11:16

Ineke:

Nou fijn dat jullie zo leuk geshopt hebben en gratis ijs vinden we altijd lekker,gekocht ook natuurlijk.Lekker dat jullie ook goed geslapen hebben en fijn dat het nu eindelijk warm is.Hier regent het heel veel,mogen wordt het een dag warm met regen en daarna wordt het weer 14-15 graden maar gelukkig wel droger.Nou ik lees het volgende verslag wel weer heel veel plezier met het kano varen.Vandaag is trouwens je toetsen bord gekomen.groetjes,xxxx

• 09 Mei 2012 - 11:19

Cor Hensen:

Dus hou je ruimte over in de koffer terug. Dus morgen naar Tampa. Benieuwd hoe het daar er weer allemaal uitziet. Veel plezier.

• 09 Mei 2012 - 13:15

Chantal:

Hey luitjes,

Wat een avonturen he. Dus toch Nike slippers gekocht? Me Likey!
    Hele goed reis naar Tampa en handjes binnenboord he bij de alligators!
    Liefs en heel veel plezier! xxx

• 09 Mei 2012 - 13:29

John Baumann :

Ik

• 09 Mei 2012 - 17:45

Ina:

Hallo daar aan de andere kant.
    jullie genieten enorm en dat moet ook.
    Wij hebben in gepakt en gaan met de caravan morgen op stap hoop dat het weer een ietsje warmer wordt maar als we de voortent maar droog opkunnen zetten.
    Ineke weet wanneer we weer thuis komen.
    Dus veel plezier nog en tot ziens. Ina