Miami en cruisen - Reisverslag uit Eight Mile Rock, Bahama's van Corina Hensen - WaarBenJij.nu Miami en cruisen - Reisverslag uit Eight Mile Rock, Bahama's van Corina Hensen - WaarBenJij.nu

Miami en cruisen

Door: Corina

Blijf op de hoogte en volg Corina

15 Mei 2012 | Bahama's, Eight Mile Rock

Gisterenmorgen rond 9 uur uitgecheckt en op naar Miami. Auto inleveren bij Miami airport. Ze hebben daar een aparte 3 laagse garage waar alle huurauto's opgehaald of ingeleverd kunnen worden. De streepjescode van je auto wordt gescand met inleveren en dan is het klaar. Wow wat een soepelheid in vergelijking tot het ophalen. Vanaf daar een taxi genomen naar de cruisterminal. Heerlijk ligt naast de containerterminal van Miami, dus voelde een beetje als thuiskomen ;) haha.
Ze hebben hier maar 12 kraantjes en konden er ook niet meer ontdekken. Volgens mij wel een Apm terminal want op mijn Wifi kwam APMT tevoorschijn helaas beveiligd. Haha.
Miami vond ik nou niet een stad waarvan ik dacht, hier heb ik wat gemist nu ik er alleen maar doorheen gereden ben. Dus dat scheelt weer, maar je kunt niet alles zien in een paar dagen. We konden gelijk inchecken en moesten een klein uurtje wachten voordat we aan boord konden. Wow wat een schip. Er is echt van alles aan boord. We begonnen maar met eten, heerlijk buffetten hebben ze. We hebben ook de frisdrank maar afgekocht voor $6 per dag, dus onbeperkt drinken op het gebied van frisdrank kan nu ook. Het schip heeft 12 verdiepingen en is ongeveer 300m lang. Genoeg vertier hier aan boord, dus we vermaken ons wel. Tevens een Nederlands gezin ontmoet met 2 zoontjes Martijn en Jasper die ons wel heel leuk vinden, wij hun ook, dus wel grappig. Vooral Martijn is een kwebbel van 6 jaar.
Gisteravond lekker maar even een massage geboekt, was heerlijk.
Vanmorgen rond 8 uur legden we aan in Freeport Harboir op Grand Bahama Island. Hier heb ik Wifi dus gelijk even van de mogelijkheid gebruik gemaakt om jullie weer een bericht te sturen.

Groetjes dus van de Bahama's tot later

Er zullen niet veel foto's bij dit verslag komen wegens de slechte verbinding

Xxx

• 15 Mei 2012 - 16:51

Mieke:

Tjezeg Corina, wat een luxe, dat wordt een paar dagen heerlijk genieten!!

• 15 Mei 2012 - 16:51

Ineke:

Leuk om weer een berichtje te lezen.heerlijk dat er van alles aan boord is en lekker vrij eten en drinken is natuurlijk bij de prijs in lekker dat je dat ook bij de frisdrank kon doen.Hebben jullie een mooie hut en lekkere bedden? Ik denk dat jullie je wel goed zullen vermaken groetjes,liefs.

• 15 Mei 2012 - 16:53

Gerda:

Ha die Corina, we misten je al hoor. We raken verslaafd aan je mooie reisverslagen.
    Geweldig zeg op dat schip. Al die heerlijke buffetten. Geniet er maar van.
    Nog veel plezier en veel groeten van Gerda

• 15 Mei 2012 - 17:13

Lydia:

Ha weer een bericht van Corien. Ik heb het vanochtend gewoon gemist. Het is het eerste wat ik ga bekijken. Maar wat een schip zeg, zo hoog en lang. Veel plezier en lekker genieten hoor.
    Groetjes van Lydia

• 15 Mei 2012 - 17:31

Wilma:

geweldig, geniet van deze cruise jongens xxx

• 15 Mei 2012 - 17:51

Cor Hensen:

Het is wat anders als op de Maasvlakte want je ziet ook de bewoonde wereld. En jullie bootje lijkt wel indrukwekkend groot. Valt jullie hut ook mee ?
    Dan voor 6 dollar vrij fris drinken is ook niet weg. Gaan jullie ook hier en daar aan land ?
    Veel plezier.

• 15 Mei 2012 - 20:21